20071208

Bursaspor 0 - Beşiktaş 1

Yenilmenin verdiği üzüntü ile (aslında yalan söylüyorum üzüldüm ama o kadar da değil, zira galibiyeti hak edecek hiçbirşey yapmadık) biraz yorumlamak isterim maçı. Hoş, televizyondan izleyerek ne kadar yorumlanır ama, görüş diyelim.

Oyunun genel itibari ile bayık bir oyun olduğunu düşünüyorum. Sıkıldım izlerken dersem doğru olur. (Ulan gurbet ellerde Digiturk Web'e 22 dolar verdik, Bursa. Buradan bile sokuyorsun yahu, faturayı kulübe göndereceğim)

İlk yarıda Bursaspor (bence) oyun adına hiçbirşey yapmadı, keza Beşiktaş da ama Beşiktaş biraz daha iyiydi. Yok yani adam gibi çaba bile göremedim ben. Baki'nin kaçırdığı bir posizyon vardı, araya Tum girdi. Yoksa goldü.

İkinci yarı biraz daha hareket vardı, gol gelecek diye umutlandık. Bu yarıda en azından bir çaba vardı ama yeterli bir çaba değildi. Birkaç gollük posizyon vardı ama o kadar da net değildi. Bir tane ciddi gollük posizyon vardı sanırım bizim adımıza. 80li dakikalar yaklaştıkça golü atan alır maçı hissi oluştu içimde, nitekim Beşiktaş attı.

Sonra da maç bayık bayık bitti işte. Maçtan sonra Egemen'in neden tokat attığını çok merak ettim, bence gereksizdi ama bilemiyorum. Egemen'i severim ama zaman zaman sanki "fazla" agressiflik adına politika yapar gibi geliyor. Bilinmez şüphesiz, sonuçta kaptanımız.

Sonuçta Beşiktaş, atamayana atarlar, tecrübe yata yata da olsa bir gelir böyle takar tabirini bir daha gösterdi bize. Adamlar aslanlar gibi ciddi bir kere geldi, orada da yeteneğini gösterdi adamları (Delgado iyi adam allah var) attı, helal olsun.

Büyük demiyelim ama (yardır anti istanbul felsefesi hehe) Büyük bütçeli takım ile küçük bütçeli takım arasındaki fark bu. Sen yırtınırsın ama adam bir gelir, ederi senin takımın kadar olan adamı bir klas vuruş yapar alır puanı. Futbol bu.

Yenilmek üzücü ama bize yakışan tebrik etmektir, üzüntümüzü içimeze basarak.

Beşiktaş'ı tebrik ederim aldığı akıllıca 3 puandan ötürü. Bizim eşşeklere de birşey demeye gerek yok, 1 puanı bile hak edecek bir oyun oynamadılar, alsalardı kar olurdu. Ama ne olursa olsun seviyorum onları da. (Ömürümü yedin Bursa) Kendi sahımızda puan kaybetmek çok üzücü.

Tekrar tebrikler Beşiktaş'a.

Not: Biz nasıl 3-0 yendikten sonra sevindiysek onlar da sevinecekler, en doğal hakları. Gün onların günü, futbolu güzel yapan da bu zaten.

No comments: