20071217

Pilav üstü döner



Dünden beri inanılmaz bir "pilav üstü döner" krizi içindeyim. Zaten biraz da hastayım boğazlar şiş. Sabah ateş ile uyandım ama kafamda pilav üstü döner.

Rüyamda caddeleri geziyorum bu kodumunun adasında, dönerci bulmak için. Bizim ev arkadaşı ile çıkıyoruz dışarı köşeyi dönüyoruz, bu diyor okula gitmem lazım. Öğretmen ya. Bir bakıyorum köşede "Bursa Kız Lisesi"... "Bu ne arıyor Londra'da lan" diyorum kendi kendime, arkadaş anlamsız gözler ile bana bakıyor. "Lise işte" diyor.

"Vay anasını olaya bak Kız Lisesi şube açmış Londra'ya" diyorum kendi kendime. Bunun aşağısında iyi bir dönerci bulabilirim diyorum. Ben aşağıya doğru sallanıyorum. Ne hikmetse Londra'da da aşağıya sallanacak bir eğim nereden buluyorum o ayrı.

Ara bir caddede yola sandalyeler atmış bir dönerci buluyorum. Heyecan ile oturuyorum masaya. Dönerci Erdal Özyağcılar, şaka gibi. "Abi diyorum ne iş sen burda?", "Çekimlerden fırsat olunca geliyorum buraya" diyor. Haha. Üstünde de "Elveda Rumeli'deki komik kiyafet", ulan diziyi de bir kere izledim nereden aklımda kaldıysa.

Neyse heyecanla "Pilav üstü döner istiyorum lütfen" diyorum. Sonra devam ediyorum "mümkünse 1.5 olsun, hatta 2 varsa onu da yerim abi". Açlığa bakarmısın yalnız, 2 porsiyon, nereme sığacaksa 2 porsiyon pirinc.

Siparişi bekliyorum bu arada benim telefona ne alaka ise arka kapağı açık. Sim kart yuvası yerinden çıkmış. Onu takmaya çalılıyorum. Zenci bir velet var gülüyor duruyor.

"Niye gülüyorsun ulan apaçi" diyorum "Ti mobayıl kullanırsan böyle olur diyor, bak bende Vodafon var taş gibi hahaha" diyor bacaksız. "De git lan şopar" diyerek önüme bakıyorum. Ama kalleş sim kart bir türlü girmiyor yuvaya hasta oluyorum acil telefon etmem lazım. Bununla uğraşırken saate bir bakıyorum ben siparişi vereli üzerinden 45 dakika geçmiş hala döner yok.

"Erdal abi bizim döner nerde ya, Bursa'dan mı geliyor" diyorum. "Aaaa getirmedikmi sana diyor" geçiyor tezgahın arkasına. Rüyamda bile aç kalıyorum iyimi.

Sonra uyandım "Nıhaaaaaaa Pilav üstü Dönerrrrrrrr" diye. Hala canım yemek istiyor, hamile kadınlar gibiyim anasını satayım. Dönerrrrrrrrrrrrrr.

Böyleyken böyle.

No comments: