20080225

TSL | Fenerbahçe 0 - Bursaspor 2

Portobello bittikten sonra ayaklarımızı uzatık keyif birasını yudumluyoruz, o kadar yoğunduki maçın sonucunu bilmiyordum. Telefon çaldı Erkut Abi (TD) arıyor. Antalyalı Galatasaraylı'nın da ağzından "Yeşilllllll Beyazzzzzzzzzzzz" duymak da ilginç oluyor. Güzel haberi ondan aldım, hiç bir umudum olmadığı halde 3 puanı "yine" Fenerbahçe'den almak güzel bir duygu. Fenerbahçe'den ya da X'den Y'den alınmasından ziyade "3 puan" güzel birşey. Unutmuşuz.

Brikaç videoyu topladım arşiv için.

Maçın golleri


Bursaspor tarafından birinci gol. Orada olmak için neler vermezdim.


Maç sonrası "Timsah Şov" vs. (Teksas TV)


Teksas TV'den "Kadıköy Hatırası" Not: Harun videoyu sen yaptıysan güzel olmuş. Aferin, Bravo.


Bu da işin komedisi, Fatih Abi maça giderken. 0,35.saniyeye kadar bekleyin.

Neyse, sağolasın Bursaspor 3 puan güzel. Bakalım lig sonu neler olacak.

No comments: