20080306

Ahlaksız Türk Yemekleri ve Fethullahçı Yorumu

Gereksiz işlere kafa yormakta üzerimize yok. Bu konuda gerçekten ileriyiz, incir çekirdeğini doldurmayacak her alanda saatlerce tartışabilir, anlamsız çıkar ve fikirler uğruna çene patlatabiliriz. Haber sitelerini gezerken şunu gördüm;

Fethullah Gülen cemaatinin kanalı olarak bilinen Samanyolu, yemek isimlerini yeniden yorumladı.

06 Mart 2008 09:50
Yeşil Elma programı sunucusu: “Kadını kötü anlamda çağrıştıran yemek isimlerini farklı isimlerle yorumladık. Ahlaki olarak uygun bulmadığımız için kadınbudu köfteyi pirinçli köfte, dilberdudağını da ay tatlısı yaptık”

Samanyolu TV'de yayınlanan yemek programında, Türk mutfağının önemli yemeklerinden biri olan kadınbudu köfte ile dilberdudağı tatlısına, “Kadın uzuvlarının yemek ismi olarak kullanılması hoş değil” gerekçesiyle yeni isim konuldu.
Dedim ya işi yok bunların, manyak bu adamlar ya. Ben çok ciddiyim bunların ve bunlar gibi olan tayfanın (kendilerini nasıl adlandırıyorlarsa, Fethullahçı mı, modernize müslüman mı neyse) kesinlikle zihinsel sorunları olduğunu düşünüyorum. Yani böyle bir konuya kim neden kafa yorar? Kalan tek dert sorun bu mudur ben bir türlü anlayamıyorum. Ruh hastası bu tipler.

Hani bir kavram vardır ya, "hamuru kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuruyoruz" yakında buna da başka bir yorum getirirler bu dangalaklar. Bir de utanmadan Ahlaki olarak uygun bulmadığımız için diye cümleye devam ediyorlar.

Ulan ne ahlak zabıtaları çıktı başımıza, sokakta hatun görürler kafalarından 1001 tane sapık fantezi geçirirler, günlerini masturbasyon yaparak geçirir bir gün denk gelse de gerçeğini yapayım çatır çatır diye hayal ederler, yapabilenler de bunu "erkekliğin bir gereği olarak" adlandırır ve ilişikiye girdikleri hatunu "genelde" kaltak, namussuz, yoldan çıkmış olarak adlandırırlar (genelde evlilik dışı olanları), sokakta benim kız arkadaşım, kız kardeşim yakası açık birşey giyip dolaşırsa kafadan "..ospu"dur mal gibi bakılması gerekir. Tüm bunlardan sonra da milletin başına "ahlak ve din zabıtası" olarak kesilir, ahkam keserler.

Sizde bir gram ahlak, örf adet, saygı var ise ben namaza başlıcam ulan.

Gereksiz haber şurada...

1 comment:

supertivo said...

Abi onların taa dötüne koyam, tamamen katılıyorum sana. 2 sene fettocu dershanelerin birine gittim ben, aynen bahsettiğin tipler yetiştiriliyor. Saltanatlari da yikilir elbet bir gun.