20080910

Durum raporu

- Hayatımın hiç bir döneminde olmadığı kadar yoğun ve doluyum. Biri bu kadar çalışacağımı söylese gülerdim. Çalışmadığım günler dahil olmak üzere sabah 6.30'da kurulmuş gibi uyanıyorum. Haftada bir banyo yapan, ayda bir tıraş olan biri olmama rağmen her sabah banyo yapıyorum ve tıraş oluyorum en garibi bu. Üstüne bir de kahvaltı yapıyorum. Unutmadan yatağımı bile düzeltiyorum.

- Güne erken başlamama rağmen gece 12'ye kadar birşeyler yapıyorum, işler hiç bitmiyor. Zaman zaman saat 9'da istemesem de uyuyorum ama genelde ciddi bir "günü doya doya ve verimli kullanacağım ulan" inadım var, nerede patlayacak merak içindeyim.

- Sanıyorum 3 sene önce bilgisayarımı almıştım, o günden beri format atmıyordum açılması ve kapanması 15 dakika almaya başlayınca format atma zamanı geldiğini hissettim. Tam 3 gün yedeklerimi DVD'ye yazmayı denedim, tam bir işkenceydi. Sonra harici bir disk aldım. 500 GB içine kaç tane film : ) sığar insanı manyak ediyor. Tüm yedeklerimi (halen) ona atıyorum, yarın formatı atacağım ve bilgisayarım sanırım bana dua edecek.

- 17 gün sonra Bursa'da olacağım 10 aydan sonra. İnsanın içini huzur sarıyor. Tam da Galatasaray maçı var ne kadar da güzel denk geldi. Radyodan değil de canlı olarak görmek maçı garip gelecek. Maç öncesi Efes Pilsen içmek istiyorum ama alkollüsün diye maça alınmamak da istemiyorum, bakalım ne olacak.

- Anneciğimi, babamı, abimi ve aile fertlerini özledim. Bana soracakları saçma sapan soruları iple çekiyorum. Kız arkadaşımın başımın etini yemesini de çok özledim. Abimle saçma sapan bir biranede, iğrenç sigara dumanı altında ve iğrenç müzikler ile Efes içmeyi de. Bursa tayfası ile gelişi güzel heryerde içip gülmeyi de.

- Tam gittiğimde Ramazan ayı içinde olacağız bu biraz geriyor ama baskılar bizi yıldıramaz, buluruz bir yol. Annem Ramazanda içince kızıyor ama bu kez bişi demez sanırım. En azından 11 ay her haltı yiyip, 1 ay kendimi kandırmıyorum sever beni sağolsun.

- Canım manyak derecede çiğ çiğ pastırma ve sucuk yemek istiyor. Köfte de. Köfte yemeyeli 10 ay oldu anasını satayım.

- Aktif internet kullanıcılığından (forum vs.) acayip uzaklaştım. Zaman sorunu. Birçok foruma gimeyeli aylar olmuş onu fark ettim.

- Geçen gün tatil gününde bir sarhoş olmuşum akıllara zarar. Evde gecenin bir yarısı tuvaletin yerini karıştıracak kadar. Bütün ev halkına makara olduk : )

- Sıcağı sevmesem de güneşi özledim yahu. Hesapta yaz geçirdik, 1-2 gün 30 dereceyi gördük. 25 derece olduğu zaman 40 dereceymiş reaksiyonu vermek garip geliyor insana. Koca ağustos Türkiye'deki 35 40 dereceye imrenerek geçti. Millet yanarken biz ıslanıyorduk, ne garip bir dünya.

- Dişçiye gitmem lazım gelince, buradaki dişçiler inşaat işçisi gibi. Oyuyorlar.

- Bu arada hala yedek bitmedi, uyusam mı yoksa şu formatı bitirip yarın adam gibi bir bilgisayar mı bulsam eve geldiğimde?

1 comment:

Mutreft said...

Bir dahaki sefer'e istanbul'da beklerim.

Geçen sefer pek görüşemedik...