20080508

Adana Jimnastik Kulübü - Bursaspor

Adana katkılı Beşiktaş - Bursaspor maçı hakkında uzun birşeyler yazacaktım ama zor geldi. Yazayım yazayım diyorum sonra değmez dedim, aslında söyleyecek çok şey var ama. Biraz video araştırdım onları arşivleyelim en azından.

Teksas'ın Videosu



Adanalıyık, yalakanın Allahıyık'ların gözünden.

Bu video (doğal olarak) ben en çok geren video oldu. Hoş aynı şeyleri biz de Beşiktaş gelince yapıyoruz ve yapacağız da, Beşiktaşlılar (Gerçek olan) yapsa bu kadar koymaz.

Ama hayatında muhtemelen Beşiktaş semtinin o havasını ruhunu hiç yaşamamış, İnönü'nün ortamında hiç bulunmamış "kendi şehrinden dönme" devşirme İstanbul Takımı sempatizanı Anadolulu Televizyon Taraftarlarından o nefreti hissetmek çok gerdi beni. Nefret edilen bir takımın ve şehrin taraftarı olmaktan gurur duyuyor insan.



TSC



Lig TV



Olay TV


Velhasıl yenildik, üzüldük. Seneye umuyorum şu gereksiz yasak kalkacak da gerçek muhataplarımıza küfür ederek / küfür yiyeceğiz.

No comments: