20100223

Fenerbahce 2 - Bursaspor 3

Buyuk bir heyecan ile bilgisayar basina gectim. Bursa'dayken kupa macina da gitmistim cok kirilmisti kalbimiz, elenmek hem de o sekilde cok fena koymustu.

O yuzden Istanbul'daki Fenerbahce macini guzel bir bicimde kazanmamizi arzuluyordum. Madem kupa bitti ligde yolumuza devam edelim diye. Hem de biraz ego tatmini olur amacli. Gtalk'dan bana umutsuz mesajlar yazan bir Istanbul takimi destekcisi dostuma aldirmadan TVU'ya kilitlendim. Destur bismisllah 2-0 oldu yeseren umutlarin da icine edildi. Salona gectim ama kulagim benim odada. 2-1 oldu zipladim yerimden odaya kostum. Bir baktim arkamdan Barcelonali ve Napolili ev arkadaslarim da geldi. Bir umuttur yasatan insani dusuncesi ile ekrana baktik biraz umut doldu icimiz.

Devre arasi olunca nedense icimden izlemek gelmedi hadi dedik kosede yemek yiyelim. Bu arada da Ispanyol elemana kupa macindan dolayi Guiza'ya ne kadar sevgi besledigimi anlatiyorum, guluyoruz. Pat bir mesaj 2-2 oldu. Hop bir tane daha 2-3 oldu. Salak oldum yemegi biraktik kosa kosa eve geldik, bir baktim bizim Napolili Mirco hic bir kelimesini anlamasa da anlatilanlarin benim acik biraktigim pcnin onunde tepinip duruyor. Sarildik filan cok komikti : ) Hatta hepsine timsah yuruyusu yapmayi ogrettim epey eglendiler. Avrupa`ya geldiginde takim hep beraber deplasman yapip BursaLoNapoli : ) kardesligini tesis etmeyi planliyoruz, cigir acicaz atkilar yaptiricaz.

Oyuna gelirsek (sonunda)

TV`den izleyerek ne kadar yorumlanirsa ama... Ilk yari Fenerbahce evinin verdigi avantaj ile guzel oynadi. Harika iki gole imza attilar. Ilk yari sirasinca bizim de kazmaliklarimiz soz konusuydu fakat bizim bucurun kafa golu ile soyunma odasina gitmemiz iyi gaz oldu. Kim ne derse desin bir Istanbul takiminin evinde 2-0'dan mac cevirmek zor ama harika bir sey. Ozan Ipek 2 gol atti ilk golde de harika is yapti. Volkan Sen'in tasidigi toplara verdigi paslara hicbirsey demiyorum, bu cocuk hayvan. Nasil dalak var nasil kosuyorsun oyle be kardesim. Aman nazar degmesin.

Genelde hep ayni seyi diyorum ama kanatlardan ve hizli cikislarda ben simdiye kadar bu kadar yetenekli bir Bursaspor gormedim. O kadar muntazam ve bilincli cikiyoruz ki ben izlerken mest oluyorum. Son gol de artik klasik olmus halde bu duzenin bir parcasi. Bunda suphesiz Volkan, Ozan ve (oynamasa da) Sercan'in harika uyumunun payi essiz. Hep boyle gitmesini diliyorum.

Sonuc

Manyak bir uc puan aldik. Hem de Fenerbahce Kupa macinda icime giren : ) kazigi epey bir de cikardi takim, iyi de oldu rahatladim. Teknik olarak sampiyonluk sansimiz var mi? Aslanlar gibi. Ha bize kalir kalmaz o ayri. Avrupa'ya gidelim ben ona da raziyim.

Bursa'dakilerin heyecanina mutluluguna imreniyorum su an, keske orada olsam.

Gece gece miktin belami Bursaspor, seviyorum seni deliler gibi.

No comments: