20100218

Gelenek Ozuru

Sevgili Evlilik Gunlugu

Tecrubelerimi sana yazma karari aldim, ileriki yasamimda okuyarak bir tarafimla gulmek amacindayim.

33 yasinda ogrendimki ben evlilik, gelenek, gorenek konularinda tam bir malmisim. Hic bir halt bilmiyormusum. Ki gercekten de bilmiyorum zira hayatim boyunca hic meragim olmadi.

Dun ogrendim ki babam her ne kadar modern takilmaya calissa da "icinde hep bir kiz isteme seremonisi" manyakligi varmis. O sekilde erkek babasi oldugunu hissedecekmis. Yine ogrendim ki kiz istemeye giderken sulalenden kimi toplarsan yaninda goturuyormussun, dayi, yenge, hala, evin kedisi vs. Ben sadece aileler olur saniyordum, beni yemisler senelerce. Sonra giderken havali bir cicek, havali bir cikolata goturmek gerekliymis. Arti mutlaka takim elbise giymem gerekiyormus, sanki is basvurusu yapiyorum.

Eger yanlis anlamadiysam ogun takacagim yuzugun adi "alyans"mis ve tum omrum boyunca onu takacakmisim. Ben ki elime koluma saat, yuzuk, bileklik, ot, bok bile takmamis adamim. Arti su yuzuk konusu cok detayli, karisik ve pahali : ) onu baska bir gun anlatacagim.

Dun biraz yukleme yaptilar da kafam patliyordu, erkek olmak cok zor is resmen cezalandiriliyorsun. Bir dahakine gelin ben olacagim.

See you

No comments: