20100419

FB - BJK

Fikra gibi olacak ama, Bir Turk, bir Italyan, bir Ispanyol ve bir Ingiliz macin 'tekrarini' (FB-BJK) beraber izledik. Onlarin izleme sebedi de Turk futboluna olan hayranlik degil alakasiz bir takimin 'belki' sampiyon olacak olmasindan kaynaklanan futbol heyecani, bunu da belirtmek isterim... Utandim ligden. Adamlar agzi ile gulemedi alinan kararlara oyle demek isterim.

Ki aramizdaki en dalaveraci dogal olarak Italyandir, o bile biz bunu yapmazdik yahu dedi mac sirasinca. Ki yaparlar o da bunu biliyor.

Utandim maci izlerken. Bursaspor ile alakasini bir kenara koyuyorum, ne bizim ne de Besiktas'in bizden bir medet umdugu yok. Ki biz 'eger' sampiyon olacaksak kimsenin iyiligine de ihtiyacimi yok bunu da biliyoruz. Ama bir sporsever olarak utandim bu maci izlerken.

Bir oyuncu gelecek penalti olunca noktayi petrol cukuruna cevirecek ve bunu uzerine penalti sirasinda yerinden kullanilmiyor diye hakeme bu konuda itiraz edecek. Bunun adi cingenneliktir, bunun adi igrencliktir. Piskinliktir, yuzsuzluktur daha ne demek lazim. Utandim izlerken. Ayni seyi benim takimim yapsin beni bilen bilir benzer seyi soylerim. Hemen kontra gelebilir Ivankov'un posizyonunda tamam dogru, ama bakalim kameralara desen var mi ve bu kadar piskinlik yapan. Hala o kadar kameranin onunde bunun yapildigina inanamiyorum. Biz agzimizla gulemedik, Alman elemanin kirmizisi dahil.

Oynakliga dayali igrenc bir ligimiz var her anlamda oldugumu gibi. Ben buna futbol dyemiyorum ki bu igrenclige 'payi' dahilinde benim takimim da dahil. Duzelir mi ? Hayatta basarilar.

Varsin Bursaspor sampiyon olmasin ya, cok da umrumda. Ben zaten orta sinif taraftarim hic de koymaz. Zaten takimimin al siralarda karistigi kirlilikten utanc duyuyurum' zirveye yaklasinca sunlar gibi kirlenmeye ayak uyduracaksa hic olmasin sampiyon. Ben zaten aliskinim. Koyayim sampiyonluga aman eksik kalsin.

Saygilarimla


No comments: